<body>
Empty lonelyness
profile
Write something about yourself. Occae et harumb bet theap. Est praesent luptatum. Ha! Bis nostrud exercitation ullam mmodo consequet. Duis aute in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. At vver eos et accusam dignissum qui blandit est praesent luptatum delenit aigue excepteur sint occae.

Email | Tumblr | Blogger | Blogskins | Facebook

Follow blog?
about me leave a message more..
jalan2....
Friday, September 11, 2009


bile la dapat kuar lagi dengan kawan2 macam dulu,
sekarang semua kawan2 lebih kan gurl jew..
tak taw la kno diorang boleh jadi macam tu..
aku tak salah kan diorang pown klu nak lebih kan gurl.
aku sayang kan persahabatan itu lebih dari gurl.

aku mintak kawan2 aku berubah drpd lebih kan gurl.
tak ada guna pown sayang sgt dekat gurl klu dye sendiri susah nak dengaar cakap.
memang nmpak cm bodo, tp aku mntak,
kawan2 aku pk la,gurl x kemana la, gurl skrg lagi ramai dari boy.
so biar la gurl yg cari boy.

fikri dah adew life dyer sendiri untuk menjadi Chef satu hari nnt.
Apiz pulak dah berkerjaya.
Jiji akan menjadi seorang mekanikal industri.
aku??tahala...aku hope dapat kerja yang boleh menanggung family aku kelak..
hope bile semua dah pegang Diploma masing2 n dh kerja nnt.
aku dapat still lagi jmp korang cm dulu2...

Jalan2 Kampong..=)




credits

Layout by: Steasy
Icons: Reviviscent & Thefadingnight
Inspiration: Up & Down
miscellaneous

Anything else you want.
Like a music player.