<body>
Empty lonelyness
profile
Write something about yourself. Occae et harumb bet theap. Est praesent luptatum. Ha! Bis nostrud exercitation ullam mmodo consequet. Duis aute in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. At vver eos et accusam dignissum qui blandit est praesent luptatum delenit aigue excepteur sint occae.

Email | Tumblr | Blogger | Blogskins | Facebook

Follow blog?
about me leave a message more..
Senyum semula.
Wednesday, July 14, 2010



Senyum semula,
ermm... Pic kat atas nie bukan aku sdih tp ngantok gile coz x tido, sebok mengadap laptop smpai pagi,
pagi tadi baru jew dapat result Semester 3, tp pointer aku drop gler,,,brape tu rahsia lah ye...
entah la npe aku x leh tido lak pagi, nie...malas nyer nak pk tentang si dia..penat sgt.
nak cakap byk laki pown x taw la.. Radi2, npe ko cm nie..ermm, entah lah, lepas stahun lame gak la aku x jelez cm aku jelez gler tengok sidia,,entah la labu..

Penat sgt ari nie, makan pown x brape nak lalu,dah la tido lambat, bangun pown lambat.. dua hari lepas ade la member tido uma aku, hahaha, sebab malas nak panjat pagar uma dye...MALAS KE TAKOWT BANG..hehehe
just kidding..
x taw la ape yg wat aku rase cm bodo sgt jew aku nie.
tadi chat ngan sidia kat fb, saje je dah lame dah x chat, mula2 oke la..
bile dah nak tido
sidia bg taw aku smething yg aku x taw nak cakap ape lapas tu..
dye cakap, "awak,sy nak bg taw awak smething nie" aku pown cm cuak jew nak jawab blk, tp jawab jew la.."ape dye"
lme gak tggu dyer reply..
"sy minat kat syahir UNISEL tu la"
terdiam teros aku kat depan laptop time tu, padehal baru jew baik ngan dyer..
tiga empat kali aku dah dgr dye citer sal dak tu..then dalam pale aku malas nak serabot kan lagi pale nie...
aku cakap la. "awak kenal la ngan dye,try kawan ngan dye"
then dye cakap.."betul ke nie?"
tekejot gak la dye cakap cm tu..ermmm, tah la...x taw ape prasaan dye..
aku cakap la."betul"then aku teros xde mood nak chat ngn dye....
rase terkilan sgt...biar jew la dye dalam hati aku, ayat last sidia cakap.."jgn risau sy tetap syg syahir sy"
hahahahaha, senyum aku sekejap...dah byk perempuan dah aku dgt lafaz kan kate2 tu kat laki..tp Hampeh..x yah la cakap cm tu lain kali..bg la ayat yg x slalu sy dgr ye...
heemmm...after that plak.
aku usha la Muka Buku sidia...tadi jugak aku usha lepas sidia tido...
lagi x taw nak cakap ape lepas tengok sume tu..
byk pulak Jantan yg chat ngan dye...yaallah kau saje yg taw prasaan aku time tu..trime jew la, dah orang yg kite syg pown x leh nak jujur ngan kite, kite bukan pakse pown..
sori lah if awak marah klu terbace...sakit sgt kowt..

Aku sendiri x buat.. Gurl2 tepi pinggang pown aku xde, tp dye...aku x salah kan dye pown, dye mmg nak cm tu, aku x leh nak pakse..ape yg dye nak hope dye dapat la.. radi takot sgt kowt bile bende lepas jadi lagi..bukan senang nak buat bende yg senang...
hahahaha, merepek jew...tp sries hati radi sakit...
tengok cm biase...
sekarang nie, just hidup aku, hidup ko, malas dah nak ambek port sal mne2 lagi...ape yg aku nak wat pas nie, bior jela aku wat, mlas nak tahan2...wat sakit hati n sakit badan jew...bertambah sedih lagi ade..nothing to display.

delete soon....bye2..try to smile...




credits

Layout by: Steasy
Icons: Reviviscent & Thefadingnight
Inspiration: Up & Down
miscellaneous

Anything else you want.
Like a music player.